Tuesday, 20 March 2012

KEM BESTARI SOLAT

TARIKH : 21 MAC 2012

MASA : 8.00 pagi - 1.00 petang

Tempat : SK Sentol Patah


 Pelajar begitu tekun melihat tayangan video mengenai
cara-cara mengambil wuduk yang betul
 Eeeeh.... takutnya aku.
 Nampaknya ustazah yang lebih khushuk menonton video.
 "Siapa tak faham angkat tangan ?"
2 orang je. Tercapai dah objektif aku ari ni.
 Kelas gitu. Memberi tumpuan 100%.
 Ada jugok pelajar dewasa dalam Kelas Iqra' ni.
Anak-anak. Cuba buat macam mana ustaz buat.
 Sapa pulok yang bising bangar ni. Hilang tumpuan
budak-budak aku.
Ya anak-anak. Begitulah berakhirnya kisah nabi pada hari ini.
Semoga berjumpa di lain siaran.
 Ustazah. Boleh tanya soalan tak ?
Ustaz. Sejuk sangat air ni. Air suam sikit ada tak!
Ai. Berapa nak beri markah ni. Huru hara sekali susunan
ambil wuduk ni.
Ustazah. Cukup tak bilangan saksi tu.
Ini bukan tengok video Ombak Rindu ni.

No comments:

Post a comment